FAQ. Поширені запитання

 1. Як я отримаю підтвердження про оплату?

Після того, як номер буде заброньовано на вашу електронну адресу буде відправлений Акт заселення (ваучер). У разі якщо ви бронюєте номер з тарифом за передоплатою, підтвердження Ви отримаєте після оплати бронювання

2. Чи зможу я відмінити бронювання ?
Так, Ви можете скасувати своє бронювання. Інформацію про умови скасування бронювання Вашого номера Ви можете знайти у нас на сайті на сторінці готелю, а також в Акті заселення, який прийшов Вам на пошту після бронювання.
Для того, щоб скасувати бронювання, зателефонуйте за номером тел. 067 850-13-14,  або напишіть на tur-market@gmail.com

3. Чи буде штраф в разі відміни бронювання ?
Якщо Ви відмінили бронювання в період безкоштовноі відміни бронювання (цей період вказаний на сторінці готелю , який Ви забронювали), то кошти за відміну бронювання з Вас не стягуються  і Вам повертається вся сума яка була Вами заплачена.  Якщо ж Ви відмінили бронь пізніше встановленого готелем терміну безкоштовноі відміни ануляції, то з Вас стягується сума штрафу встановленого готелем.

4. Як мені повернуть кошти у випадку безкоштовної відміни ануляції ? 
Гроші буде Вам повернено через Приват 24, а якщо це закордон то на платіжну картку Visa чи Mastercard

5. Чи можна організувати трансфер в готель ? 
При  замовленні готелі на термін більше 5 діб компанія “ТурМаркет” надає Вам послугу безкоштовного трансферу до готелю (місце з якого потрібен трасфер   і готель повинні бути в межах одного населеного пункту ).

6. Як можна зробити передоплату за проживання в готелі ? 
Оплатити можна через будь-яке відділення будь-якого банку, або через систему онлайн-платежів Privat 24 (в межах України). А також платіжною карткою Visa чи Mastercard з будь-якого куточку світу.